Jävla tåg!

Hej på er!

Inatt har varit en jobbig natt, tog först tåget till Uppsala, gick in på dollar en sväng, köpte nya kuddar till soffan. Insåg efter typ en timme att jag inte hittar så bra i Uppsala, så tog tåget, som många andra Söderhamnare, upp till Gävle.
 Sa att jag va pensionär så fick åka för en tia. Väl framme i Gävle så hann jag inte hoppa av utan tåget åkte iväg med mej, tillbaka hem till Söderhamn. Blev skitsur på tågföraren och började bråka med honom, tappade dessutom bort mina fina soffkuddar.

Slutade med att han körde mej tillbaka till Gävle där jag hoppade av på stationen, där mötte Jonas mej. Åkte en karusell, sen snodde jag en bil och körde hem till Söderhamn!

Synd att det bara va en dröm, annars hade jag gärna åkt tåg för en tia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0