Klibbigt värre!

Det jobbigaste med att vara gravid är att man svettas som en tok!

Nu har jag skjutsat jonas till jobbet, åkt in på banken och aktiverat mitt nya kort och sen varit iväg och handlat lite snabbt!
 Kommer hem och är alldeles sjöblöt!

Ingen ide är det att sminka sig, för det kommer förstöras av att jag svettas, lika så med håret, ingen ide att platta de, för de kommer ändå bli fuktigt och lockigt!

Nu längtar jag tills hösten, bästa årstiden!
 En sval och solig höstdag när löven är gula, eller en mysig mörk höstkväll så man får tända massa levande ljus!



Har inga bilder på datorn eftersom vi gjort en systemåterställning och jag inte orkat lagt in alla än, så ni får en bild som jag redan lagt upp!

Nu ska jag powernapa en sväng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0