Måla måla!

Har nyss målat klart våran skohylla, kände igår kväll innan jag skulle lägga mej av nej, jag vill inte ha en träfärgad skohylla! Så de första jag gjorde efter maten idag va att måla om skiten! Nu sitter jag halvt död och genomsvettig i hallen och kollar på jonas när han målar om dörrfodren. Bebis har krypt upp på högra sidan under revbenen mina, så hittar ingen som hellst skön ställning att varken sitta, ligga eller stå i! Busunge! Och idag hörrni, är det en vecka kvar tills jag blir myndig! Som jag väntat på den dagen, går inte att beskriva hur skönt de ska bli! Hihi. Nu ska jag tvätta bort all färg som råkat fastna under mina fötter, på benen, armarna och i håret! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0