Måndagmorgon!

Godmorgon på er, idag är det måndag och det betyder jobb igen. Just nu sitter vi i personalrummet och har rast. Idag är jag en lycklig tjej, jonas jobbar bara halvdag så vi får träffas en liten stund iallafall! Vill bara att sommaren ska vara över så han kan sluta jobba så gräsligt mycke. Jättejobbigt att knappt träffas alls fast man bor tillsammans :(. Vad som händer senare idag vet jag inte riktigt, har tvättis klockan ett iallafall. Sen kommer jag nog att behöva sova middag en sväng, med tanke på att sömnen inatt inte va bra alls! Bebis trycker så hårt på alla mina inre organ så håller på att spy och kissa på mej stup i kvarten! Nu ska vi fortsätta jobba. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0