Myskväll..

Hallå! :)

Nu har jag  städat hela lägenheten, bakat äppelkaka och lyssnat på Veronica maggio!

Riktigt mysig kväll faktiskt, så skönt när det är nystädat.

Kommer gå och lägga mej ikväll som sjuttonåring och imorgon kommer jag vakna som artonåring!
 Åh vad skönt det ska bli! Är så trött på att vara minderårig, får fan inte ens betala mina egna räkningar på internet, utan måste gå in på banken som en pensionär, haha, men imorgon äre slut med de! ;)




Mage förra elelr förr förra veckan, kommer inte ihåg.

Snart slutar älskling jobba och kommer hem till mej!

Känner mej så jävla lycklig idag, livet leker! Har en underbar pojkvän som jag älskar mest av allt i hela världen, en liten bebis i magen och världens bästa släkt och familj och folk runtomkring mej!

Tack för att ni finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0