Nästan så!

Nu kan jag alldeles nästan säga att vi är klar med allt inför bebis ankomst!
 Fast bara nästan!
Fattas liite saker :)



Köpte en kudde till sängen. Lite hygiensaker, bomullstussar, borste, våtserveter, babyolja, blöjor osv.
Napp, napphållare och bitring..
Köpte en jättegullig badtermometer åxå!

Skönt att ha sånt som våtservetter, blöjor och så hemma, så slipper man ge sig iväg direkt från bb och handla på sig massa saker!



Hittade 3 bodys för 99:- på Barnens hus, så köpte de med, går säker åt en del kan jag tänka mej, kladd och spyor och så ;)



Och såklart lilla koftan som jag pratat om att jag ska köpa. Blev ett set med både omlottkofta och ett par byxor, sen fick det slinka med en liten mössa!


Köpte även tre amnings bhar och amningsilägg, supersköna och smidiga! :)

Nu ska jag slänga i mej lite mat innan jag intar soffläge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0