Nu så!

Nu så är internet fixat!
 Kom en elektriker hit tidigare idag och de va tydligen en av dom nya kablarna som va trasig! Skönt iallafall med nytt internet, som är en aning snabbare! ;)

Jonas har skaffat ViaPlay idag så nu är han hur nöjd som hellst, haha!
Så blir väll nån film ikväll!




Finns ju hur många filmer och serier som hellst att kolla på! :)

Va nyss iväg på dollaroch så och handla, men fick åka hem fort, blir sånt tryck på blåsan så för varje dag som går är jag närmare och närmare att kissa på mej! Blöder även näsblod nästan varje dag! Så hemma på parkeringen fick Jonas springa upp fort efter papper till min näsa, för hade jag sprungit hade jag kissat på mej!



Men inte långt av graviditeten kvar nu! Längtar så himla mycke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0