Off to work!

Godmorgon på er!

Har precis skjutsat iväg Jonas till jobbet och nu sitter jag och äter frukost, ska snart sticka iväg och jobba lite jag med!

Blev inge skrivet igårkväll. Mådde inge bra alls, hade ont i hela kroppen och va trött som fan. Sen hur jag än låg så höll jag på att spy. Men efter ett tag så fick jag spy ur mej lite, skitäckligt, men jätteskönt när all smärta lättade från magen! Vaknade imorse och va pigg som en lärka! Coolt vad lite sömn kan göra för mej, blir en helt ny människa!


Eftersom det inte dykt upp någon magbild på ett tag så får ni två stycken nu, dom är från i Lördags då vi va plå bröllop.

uuuh, hoppas inte att det blir allt för varmt idag, sol får de gärna vara, bara inte den hemska värmen, sväller som en marsmallow i micron då!

Nu ska jag byta om och så, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0