Plattis i högsta hugg!

Sitter med platttången och lyssnar på spotify medans jag försöker få mitt helveteshår någorlunda anständigt.

Vad gör jag om nätterna igentligen?

Jonas jobbar idag så jag och bebben har legat och myst lite för oss själva!
Haha, älskar att man kan knacka på magen och få ett svar tillbaka!

Längtar dock lite tills bebis rackaren har fixerat sig, ligger så högt upp nu och favoritstället verkar vara att ligga och trycka mot mina lungor och revben, samtidigt som man sparkar lite nonchalant mot urinblåsan!

Är som en valross när jag ska ta mej ur sängen!

Nuu måste jag sätta lite fart, ska åka in till stan en sväng!

Bjuder på en midsommarbild sålänge..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0