Slutat!

Go förmiddag på er!

Har precis slutat och sitter och äter lite jordgubbar, men jag lovar det är inta jag som vill ha dom!




Skönt att jag bara kommer jobba några timmar om dan i sommar, blir jävligt jobbigt med stormagen!
Sen så kommer jag ju jobba ända fram tills det är två veckor kvar tills beräknad förlossning, så de kan ju vara bra att ta det lite lugnt!

Ska snart ta bussen in till körskolan och plugga lite teori! Hade hellre legat ute och sola eller nått, men ska man ha nå körkort får man väll prioritera. Får åka och kvällsbada senare!


Men hoppas ni är ute och njuter av solen, annars är det fy skäms på er, ni kommer sakna det sen när vintern är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0