Två dagar kvar..

Idag är det två dagar kvar tills jag blir 18 år och myndig!

Känns hur skönt som hellst. Har längtat i år och dag känns det som!

Jag och Jonas ska tydligen göra något på Onsdagkväll efter klockan sju..

Hihi alltid lika spännande när Jonas hittar på saker! När jag fyllde 15 röva han bort mej på en tripp till Gävle. Och när jag fyllde 16 tror jag de va, fick jag en resa ner till sthlm. Vet inte om vi åkte någonstans dagen jag fyllde 17, men fick iallafall en utlandsresa en månad senare!

Shit, vilken kille jag har då! Supergullig är han! :) Fast tror inte att vi kommer att åka någonstans i år! Eftersom både jag och Jonas ska upp och jobba på Torsdag. Men något spännande har han säkert hittat på!



Haha, bild från Kreta!

Åt på en jättemysig norsk/svensk resturang :)


Nu ska jag mysa med Jonas som kommer hem vilken sekund som hellst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0