Ändrad design!

Har gjort en ny design, va så trött på den andra och jag gillade inte bakgrundsfärgen heller, den va för skrikig!

Återstår bara att se hur lång tid det tar innan jag ändrar mej och vill ha en ny design igen! Haha

Idag har jag gjort klart halldörrarna, kommer bli superbra dehär när de är klart! :)





Blev jättenöjd med resultatet, tänk vad lite färg kan göra!

Idag har jag inte varit allt för glamourös, har bara svassat runt här hemma i linne och tights och inte orrkat sminka mej, men man får ha såna dagar ibland åxå! :)



Nu slutar Jonas jobba snart så ska göra i ordning lite Söndagsmys bestående av honungsmelon!
Ja jag älskar frukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0