Årets varamste dag?

Fy fan vad varmt det har varit idag! Har hållt på och hjälpt pappa och flytta, trodde jag skulle svimma i värmen! Efter vi hade packa upp några kartonger åkte vi och köpte thai mat, underbart gott! Så nu har jag lite mer energi! kom nyss hem och nu måste jag ta tag i mount everest (disken) kommer få diska i tre år för att få allt diskat känns det som, fattar inte att två personer kan dra ner så jävla mycke disk! Måste dammsuga lite åxå!

Jonas skuter jobba vid 9 och då kommer Emma och Stefan förbi och kikar på film, idag skulle dom välja film, sist valde jag och jag har nån övernaturlig kraft känns de som, hittar alltid dom sämsta filmerna man kan hitta! Men man kan ju inte vara bäst på allt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0