Babystuff!

Köpte jättegulliga saker till bebis uppe i Hudik som jag tänkte visa er nu!


Bland annat så blev det en urgullig babysitter med spöket laban på!


Köpte lite grejer till vagnen! Även de spöket laban!

Speldosa och en vagnleksak!


Och ivrig som jag är så blev jag tvungen att börja inreda vagnen, passade perfekt eftersom vi redan hade spöket laban påslakan! :)



Hittade en rolig grej som jag fastnade för. Man gör fot och handavtryck på bebisen i lera, som sedan stelnar! Så kan man kolla tillbaka om några år på dom pyttesmåa gulliga avtrycken! :)



Hihi, älskar att köpa babygrejer! Men nu får vi faktiskt ge oss! Tur att vi har allt förutom bebisens apotek, termometer och sådanna saker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0