Barnmorskebesök!

Va till barnmorskan idag och kollade det vanliga.

 Bara de att eftersom de är semestertider nu såfår vi vara uppe på sjukhuset, inte alls lika mysigt som de andra stället!

Gick bra iallafall, de enda är väll att min livmoder växer så fort, ligger lite över det högsta på kurvan. Har det växt lika mycket tills nästa gång så måste vi kolla upp de! Antingen är det en stor bebis, eller så har jag mycke fostervatten! Hoppas inte på en jättebaby iallafall! Haha BM vart helt chockad när hon mätte!

Dagens resultat!

SF-mått: 33cm!

Hjärtslag: 152/slag i minuten

Vikt: +8kg sen inskrivningen i Januari



Har gjort en liten gullig bild här då ;)

Det gråa strecket är "normal" sträcket

det rosa är "normalt" om man väntar tvillingar.

Och det röda där ligger jag! Så som ni ser har det höjts från normal till över!

Hoppas att det bara är en liten spurt av bebisen och att den saktar ner sig, hur ska jag annars få ut den! haha


Btw så va dom nya bilarna grym att köra, hur skön som hellst!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0