BM-besök!

Va ju hos barnmorskan idag, gick jättebra som vanligt! De enda va att mina blodvärden hade sjunkit igen eftersom jag slutade med järntabletterna, mådde jättedåligt av dom. Tänkte testa ett tag med bara vanliga MittVal kvinna, men de räckte tydligen inte! Så fick nya utskrivna!

Fick även massa papper som vi ska ha med oss upp till förlossningen, blodgrupp osv.

Det roliga va att bebis hade växt så de knaka! Förra gången låg mitt sf-mått alldeles under normal, men nu låg de över normal iställe! Så plutten min har haft en spurtperiod och växt som satan! Men de har jag känt, livmodern blir bara högre och högre, nu slutar den typ uppe vid revbenen!

Dagens resultat:

Sf-mått:
28cm (växt åtta cm på 3 veckor)

Hjärtljud: 140 slag/minuten (pojkslag, hehe)

Vikt: +6 kilo sen inskrivning v.12



Gammal bild på magen, men älskar dej ändå bebis! <3

Nu ska jag kolla på film med Jonte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0