Bygger säng!

Håller på att bygga ihop sängen nu, eller, jonas bygger, jag är mer med som ett moraliskt stöd och underhållning, Haha. Verkligen full rulle idag, vaknade vid 10 åt frukost och började med att rensa saker. Har gjort iordning alla barnsaker och barnkläder. Sorterat barnkläderna i storleksordning och sen fyllt en ikea kasse, så vi kan tvätta allt innan bebis. För även om de är nytt så vill man tvätta upp de. Sen åkte vi ut till e-center, jonas ska jobba åt en kille och sälja skor på söndag (Haha) så han visade vart allt låg och så och hur han stänger och öppnar. Sen ner på stan, hämta ut ett paket, visar sen! Efter de sprang jag upp till mormor en sväng, eftersom jag fortfarande får min post dit. Blev överlycklig när jag insåg att jag tydligen fått in 4600 på kontot, semesterersättningen! Jag som trodde att jag fick den på lönen men så va de visst inte. Efter de åkte vi hem och började med att skruva ihop sängen, då våran barnmorska ringde, vi hade glömt bort att de va sista föräldrakursen idag! Slängde oss i bilen och åkte dit iallafall! Nu är vi hemma igen och fortsätter! Blev en jättetråkig lång text men kommer lite bilder både på sängen och vad som va i paketet sen! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0