Fint från Ikea!

Godmorgon på er! Sovit gott?
Jag har då inte sovit så jättegott, först är det så himla varmt så man vet inte vart man ska ta vägen, sen vaknar jag av att det åskar och spöregnar och kan inte somna om! Dessutom så krampar mina vader om nätterna, haha!

Tänkte visa lite gulliga saker som jag fick med mej hem från Ikea!



Tvä jättesöta påslakan, med fåglar, rävar, ankor och ja, allt möjligt på!



En jättemjuk och mysig sovpåse! Denna med både bilar och fjärilar!


Nu ska jag slänga mej på räcercykeln och cykla iväg och handla lite mat och så! Jonas jobbar idag med så jag spenderar dagen med alla städning som jag igentligen skulle gjort igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0