Fixafixafixa!

Har lite grejer som jag måste fixa till imorgon då min bror tar studenten!

Vad fan köper man i studentpresent och varför läggs det ansvaret ALLTID på mej?


Champagne ska han iallafall få, men sen är det tomt på ideér!

Har precis kommit ur duschen, sitter på skoldatorn nu och rensar den för den ska lämnas in senast imorgon! Och jag är ju som vanligt alltid ute i god tid!

När mitt hår har torkat klart så måste jag sätta fart!

Fick btw ett brev idag. Från Svenska kyrkan, dom vill tydligen att jag ska "gå med i deras gemenskap"

Och med de vill dom väll att jag ska döpa mej.. Fast om vi ska döpa bebis måste jag nog göra de, för jag tror inte man får döpa sitt barn om man inte är döpt själv. Fan då.


Kommentarer
Postat av: Sofia Jonsson

Min mamma är inte döpt men jag lyckades då bli det ändå. Det var ju ett tag sen nu så tiderna har kanske ändrats men förr gick det iallafall :)

2011-06-14 @ 17:14:29
URL: http://jonssonsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0