Fredagkväll!

Hur fort kan tiden gå igentligen, känns som att alla dagar bara svävar förbi och man knappt hinner fatta att det är en ny dag innan nästa kommer!

Idag har jag och Jonas varit iväg på försäkringskassan och fixat lite med föräldrapenning och anställningsbevis och allt va de är! Sen bokade vi även tid nästa vecka för att skriva på faderskapspapprerna! Så från och med nästa vecka har plutten inte bara en mamma utan även en pappa i papprerna! Skönt att få de gjort!

Betalade även de sista på körkortet idag! känns obeskrivligt skönt att ha alla dom utgifterna borta nu iallafall!



Hittade en lite smågullig bild på mej och Jonas, kanske 2 år sen tror ja..?

Om jag alltid håller med dig,
fast jag tycker du har fel.
Om jag låtsas att jag bryr mig,
när du köper nya skor.
Om jag skrattar på rätt ställe,
fast du inte är så kul.
Om du tror att jag är farlig,
kanske tänder du på det.

Vill du ligga med mig då om sanningen ska fram?
Vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig?


Åh jävla jonas, nu har han gjort så jag fått denna låten på hjärnan, går omkring och sjunger vill du ligga med mej hela dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0