Guten morgen!

Nu är jag vid medventande igen, imorse när Jonas åkte till jobbet var jag nog mitt emellan sömn och vakenhet!

 Helt plötsligt får jag för mej att han är i hallen och precis ska åka, så jag skriker "HEEJ DÅ ÄLSKAR DEJ" Sen får jag till svar " Jag ligger här breved och du har lagt din hand I mina kalsonger!" hahahaha! Helt sjukt vad jag gör saker jag inte vet att jag gör när jag är halvt vaken!

Ska käka lite frulle nu sen ska jag göra mej klar, farfar kommer och hämtar mej snart för vi ska åka ut till Engla som fyller hela tre år idag, hon blir stor lilltjejen!





Jag och Engla för två år sen, på hennes ettårsdag! :)


Ha en mysig dah hörrni! Har hört rykten om att de ska vara ganska varmt ute idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0