I väntan!

Handlade maten jag skulle ha, jordgubbar fanns de inte så fick bli blandade frysta bär istället! När jag va klar med mathandlingen insåg jag att de va ett tag tills jonas skulle sluta, så jag gick ut med maten i bilen och gick in för en till runda! Fyndade nya bordstabletter som ni ser på bilden(dom andra har vi haft i snart ett och ett halvt år!) lite diskmeddel och ett par svarta foppa! Kollade efter köksblommor eftersom dom andra så sorgset gick och dog, dom blommor som kommer hem till oss går en hemsk och säker död till mötes! Haha stackars blommorna, vi vattnar ihjäl dom! Nog med svammel från mej, nu ska jag fördriva sista tiden innan Jonte slutar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0