Knubbig by Ikea!


Älskar Ikeas lampor "Knubbig"
Finns i massa olika färger och i två olika storlekar! Billiga är dom åxå!





Själv har jag två stycken, en stor rosa/lila i vardagsrumsfönstret och en liten vit på en byrå som jag ska ha i hallen sen när den är klar!

Finns nog nästan en miljon grejer på Ikea som jag skulle kunna tänka mej, hihi!


Massa mysiga kuddar, plädar och ljuslyktor. Mysigt med små färgklickar lite här och där, då ser det mer livfullt och hemtrevligt ut. Allt hittar ni på Ikea!

Nu ska jag springa ner i tvättis och hänga lite tvätt, sen ska jag åka in till stan och in på banken en sväng och sen ska vi handla mat lite snabbt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0