Myskväll!

Nu är vi äntligen klar med allt, eller ja, allt som skulle göras klart idag! Blev så sent att laga mat så vi åkte och köpte kebabrulle iställe, funkar ju de med!  Så nu ligger vi i nysängen och bara myser, jag sitter vid datan, läser lite cosmo och bloggar medans Jonte spelar fifa!



Sängen! Blir perfa de om man tänker bort fetfläckarna och dom fula tapeterna, kommer att bli jättefint sen när det är rustat och klart!



Fick ju någorlunda ordning tillslut, men fortfarande stökigt! Påslakanen blev jag förälskad i nere på Ikea och vägrade åka hem utan dom, så en sur pojkvän som inte bryr sig ett dugg om man har fina påslakan eller inte fick helt enkelt bara hålla tyst och acceptera att dom slank med ner i vagnen!

Åh älskar våran lilla mysiga lägenhet, synd bara att vi inte kan bo här hur länge som helst, funkar ju med bebis ett tag, men sen måste vi hitta oss något större!

Nu ska jag fortsätta läsa lite cosmo tidningar som Emma var så snäll och slängde ner i min brevlåda!

Imorgon ska vi till långtå och slänga skräp, sen ska ag in på körskolan och betala de sista på körkortet, uppkörningen och så! Sen är det mest fix här hemma som står på schemat!

Godnatt alla om vi inte hörs nå mer ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0