Nationaldag!

Idag är det nationaldagen! firar inte de någonting alls, men de är iallafall! ;) Klockan nio imorse så åkte vi hem till pappa för att börja hjälpa han med att flytta, höll på hela dagen ända till fem, med ett stopp på 45 minuter för pizzaätning. Fick jävligt mycke gjort iallafall, Jonas och pappa fick lyfta upp möblerna, jag möblerade och skruvade ihop, haha. När vi va klar med att hjälpa pappa så åkte vi en sväng till Jonas farmor och hämtade böcklingen som vi glömde där igår. Sen bar de vidare mot e-center för att inhandla kvällens mys! Kom hem och lagade snabbt ihop lite mat, sen målade jag på andra lagret på dörren, ska bara rolla en sista gång imorgon sen är den klar! :)

Blir tidig säng ikväll, är trött som fan och ska upp tidigt imorgon för körskolan och riskettan!

Gör även min sista praktikdag imorgon åxå, känns lite småsorgligt!



Det som inhandlades på e-center! Ny smak dessutom, blir nog kanon de!



Och de hederliga jordgubbarna!
Sen jag blev gravid har jag fått nått helt obeskrivligt sug efter jordgubbar! Måste ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0