Släpat mej ur sängen!


Nu har jag, med hjälp av min otroligt dryga pojkvän tagit mej upp ur sängen!
Jag är trött och vill sova men han väcker mej heela tiden. Fast jag älskar han ändå, hur skulle jag annars ta mej upp om jag inte hade honom, hehe, personliga väckarklockan!

Har sovit lite bättre inatt iallafall, inga mer molvärkar och förvärkar. Bebis har varit lugn inatt den med. Bara behöva sprungit upp och kissat två gånger dessutom! När jag va runt vecka 20 va de som värst 4-5 gånger om natt behövde jag springa upp!

Nu ska vi strax åka in till stan för att hämta far min och skjutsa ut honom till morviken. Lite senare ska vi åka ut till faster min för att fira midsommar, grilla och dansa lite runt stången!

Uppdaterar nog lite senare under dagen.

Hoppas ni får en supermysig dag utan regn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0