23+5

En månad sen ultraljudet idag, vill göra fleer! Får nöja mej med att känna lillen sprätta runt i magen istället, är ju inte helt fel de heller ;)

Idag har vi tvättat typ hela dagen sen har vi varit med bror min och kollat på en större lägenhet i stan, jättefin!


Blir skola imorgon, synd bara att vi har en lektion direkt på morgonen och sen har vi ett helveteshål i flera timmar, så tjatigt när det blir så, inet så långt kvar till sommarlov nu iallafall. Sen så är ju jag mammaledig i ett år så behöver inte tänka på skola på ett tag då :) Sista året på gymnasiet läser jag med dom som är ett år yngre, känns lite tråkigt att inte ta studenten med min klass, men de ska väll funka ändå :)





Nu ska jag och älskling mysa ner oss i sängen och kolla på en unge i minuten, missade det igår då vi va iväg och köpte barnvagnen :)

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0