Beige pumps..

Har letat som en tok efter ett par riktigt heta beige pumps men inga lever upp till mina förväntningar..

Hittade ett par idag inne på eurosko, dom ser inte mycket ut för världen men blev riktigt läckra på!
Mod. 233, FACE
Aja, bilden gör  att dom ser ut som tantskor! :(

Skulle behöva ett par vanliga enkla pumps med tanke på att jag kom hem från Turkiet med bara EN sko(?!) Fattar fortfarande inte riktigt hur det gick till..

Synd bara att alla mina pengar går till körkortet, och sen när det är klart måste jag lägga massa pengar på bebisgrejjer, sen håller vi på och rustar också plus att vi nyss köpt en bil. Åh, får ta detdär med shoppandet när jag blivit rik istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0