Börjar om igen

Hej :)
 De va ett tag sen jag skrev här, snart ett år sen ungefär, haha. Tänkte börja skriva lite igen då.

Kan ju berätta lite om vad som hänt sen sist..

Fick i December reda på att jag va gravid, inget man får reda på varje dag direkt. Blev blandade känslor, lycka, rädsla, oro, allt på en gång liksom. Men både jag och min pojkvän va överrens om hur vi skulle göra. Även fast jag är så ung och så kännde jag att om jag vet med mej själv att jag kommer klara av att sköta ett barn och bli en bra mamma, så fanns det ingen anledning att göra en abort. Tror inte jag skulle klara av att göra en abort heller. De blev blandade känslor och reaktioner från omgivningen, men alla är glad för våran skull. Finns vissa som säkert tycker att vi förstör vårat liv, så ser inte jag på saken. Gör mitt liv i en liten annan ordning än vad man brukar bara.
Går andra året på Handelsprogrammet, och kommer att gå klart det åxå, inte så långt kvar tills sommaren nu. Va har Bf (beräknad förlossning) den 25 August, så jag kommer att vara mammaledig i ett år och sen hoppa på det sista året i skolan med dom som är ett år yngre än mej.

Nu är jag i vecka 24 (23+2) och längtar som bara attans tills lilla älsklingen kommer ut. Det enda som kan kännas lite tråkigt är att det inte är så många i min ålder som kommer ha barn och så, hade kanske varit roligare att ha kompisar  som åxå ska ha barn...

Tänkte att jag skulle lägga in nån bild, men tyvär så gömmer sig sladden så jag kan inte lägga in nån bild nu, får bli ett vanligt tråkigt inlägg så länge!

Men trevlig första maj allihopa!
puss!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ååh mys! ^^ Gu va kul! :) Du känner ju mig iaf :) hihi.

2011-05-01 @ 22:38:54
URL: http://carolinem.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0