Damn!

Ooopps! Jag råkade köpa ett linne och ett par skor när jag va nere på stan för att handla mat! Kan ju vara en tröst att de va 70% rabatt på skorna och jag har velat haft ett par beiga eller bruna pumps huur länge som hellst! Så varför inte slå till liksom!? Linnet råkade slinka med på ett bananskal...

Med ett par shorts,en jeansjacka och en snygg väska kommer ju dedär bli finfint i sommar!



Blixten gör dock att färgen på skorna ser lite konstig ut, dom är mer mörkare brun!



Såhär fager har jag varit idag, orkade inte sminka mej så slängde bara på lite mascara



Jonas jobbar över så han kommer väll hem runt halv sju, stackarn har varit ute i regnet hela dagen idag! Lagar god mat idag, kräftstjärtspasta! Så han får mat plus massa pussar när han kommer hem!

Sen kommer Sara förbi, vi ska ha filmkväll! Popcorn!

Trevlig fredag och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0