Föräldragrupp träff 3

Efter körlektionerna så stressade jag upp till familjecenter för att hinna i tid till föräldragruppträffen. Och stress och tjock mage går inte ihop, fick stanna flera gånger på vägen och vila, haha. Jonas jobbade så han kom sen efter typ halva tiden. Idag prata vi lite mer om förlossning och tränade på andning och avslappning, sen åt vi jättegoda muffins. Nästa gång är det våran tur att ta med fika, undra vad jag ska hitta på att baka då..?

Idag har liten legat och tryckt och sparkat ner mot min urinblåsa, jättejobbigt!

Imorgon går jag in i gravidvecka 28, shit vad tiden rusar fram, längtar tills jag får träffa den lilla som ligger där inne och buffar! <3



Och jag har sån beslutsångest, jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår, och vilken färg jag ska ha, antingen rödare eller mer blond..

Åh så svårt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0