Krångel

Har suttit hur länge som hellst och försökt få in headern, men mitt tema (author) är tydligen inte gjort för att ha en haeder från början, så man måste ändra massa saker. Yes, jag som är såå duktig på sånt. Skiter i det så länge, nu måste jag sova. Imorgon klockan nio ska jag vara hos bm. Sen efter det är jag ledig heladagen, så jag hoppas på riktigt fint väder såman kan hitta på något roligt!

Det värsta jag vet är bloggar utan några bilder, så slänger in en bild,som inte har något som hellst med texten att göra. Woop!



Dålig kvalité men de är från när jag och Jonas va i Sundsvall för två år sen, sitter på hotellrummet med skönaste utsikten bakom mej. Gud vad jag saknar den resan, spabehandlingar, god mat och bastu på rummet! Brunt hår hade jag där också! :)

Nattinatti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0