kväller..

Dagen vart inte så produktiv som jag hade hoppats, men de gör inget, har varit skönt att bara vara ledig och slappa. Imorgon ska jag upp tidigt för att göra nationella i Engelska B, får väll se hur de går då. Slutar tidigt eftersom att vi gör provet på våran sovmorgon och får kompensation för de sen på eftermiddagen :)

Känner som jag gör varje vår, att jag vill köpa massa nya kläder! Har ju lite från förra sommaren, men kan typ inte ha någonting alls längre för magen tar för stor plats, haha!  Men ändå så har jag bara gått upp tre kilo sen invägningen då jag var i vecka tolv för snart fjorton veckor sen. Har som mål att inte gå upp mer än tio kilo under hela graviditeten, plus att gå ner det plus lite till sen efteråt.

Nu ska jag göra mej klar för sängen och sen lägga mej med datorn och kolla runt lite.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0