Med ett minne som en guldfisk..

Åh jag har så mycke som jag måste fixa och så lite plats i min hjärna! Kommer knappt ihåg hälften! Men jag får väll ta en dag i taget och försöka beta av allt!

Mitt mål idag är att komma ihåg:

Gå till banken (I regnet!!)

In på expert och beställa en skylt

Handla creme fraiche och tagigateller!

Ringa hon på soc så vi kan få komma och skriva på faderskapsbeviset!

Sätta upp en tvättis för i helgen (MÅSTE)

Fixa med adressändring så jag står skriven hemma i Vågbro från och med min 18årsdag

Fixa lite med det sista på min internetbutik, typ betalsätt och lite såna saker.

Hämta ut ett paket.


Fast kom på nu att dedär med skylten sprack, måste ju välja ut ett kort först! ÅH!

Känner jag mej själv rätt kommer jag inte göra en femtedel av vad jag borde, hihi!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0