Ny design..?

Funderar på att fixa lite med designen, tycker att de är svårt att läsa texten när den är så ljus, sen gillar jag varken headern eller det rosa heller. Men min starka sida är inte direkt att hålla på att fixa med såna saker, så bli inte förvånad om de ser ut som ett bombnedslag här!

Idag har inte hänt så mycket, har varit i skolan på dagen, slutade tjugo i fyra och efter de åkte jag och Jonas och kollade på bil, vi bestämmnde oss för en, så vi får den antagligen på torsdag nästa vecka. Känns verkligen jättebra, vi behöver verkligen en bättre bil, en kombi dessutom! Hoppas bara mitt körkort blir klart snart då så jag får köra den åxå! Satsar på att ha körkortet iallafall en vecka efter att jag fyllt år, vill inte bli mamma utan att ha körkort, skulle känna mej så upplåst då! Haha. Ska in till körskolan nån dag och lägga upp lektioner och så, har redan köpt lektioner och skrivit in mej. får hoppas på att dom tycker så synd om mej på uppkörningen när magen gör så jag knappt når fram till ratten så dom godkänner mej ;) Nä men de ska nog gå bra, har kört ganska mycke hemma redan nu, sen har jag ju lite mer tid på mej :)

Nu ska det pillas med designen

Pussåhejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0