Nyduschad..

Har precis sköljt bort sorgerna efter det otroliga misslyckandet på nationella hörförståelsen. Jävla skit hammare, hörde inte ett dugg och kunde inte svara på typ en enda fråga!

Nu sitter jag och låter håret torka, ska snart börja göra mej i ordning, klockan tre ska jag och Jonas iväg på första föräldrakursmötet. Få se vad de är för nått och vilka som kommer att vara där, hoppas det är någon man känner igen iallafall.

Kanske ska göra mej något att äta innan kom jag på, annars kommer jag dö av hunger!

Och imorgon mina vänner är det Fredag! :) Skönt som fan. Vi kanske får våran bil då om vi har tur. På kvällen imorgon ska vi ut och fira min kusin Danel som blir hela 20 år idag! Grattis på han! Jonas jobbar hela helgen och jag kommer att spendera den med att plugga körkortsteorin! Har iallafall studiedag på Måndag.

Meeen, nu kan jag inte sitta här och såsa,
 hörs puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0