Smått och gott!

Fick med mej lite mysiga saker hem från praktiken igår! Jag som älskar massa småplock och smink!



Torrschampoo från Got2b, funkade hur bra som hellst, hur har jag kunnat leva innan jag skaffade mej den. Typ. Haha!



Två minilack från Depend,en baby blå och en supersnygg korall. Den blå vart superläcker på!

Sen ett glow stick från IsaDora, fungerar jättebra som highlighter på kindbenen och att ha istället för rouge. Har man dessutom solpuder under får man en naturlig och fräsch "bränna"

Sen fick jag med mej ett nagelack remover, sist vart det panik när jag insåg att jag inte hade nå och behövde få bort nagelacket. Tog kniven till hjälp vilket resulterade i väldigt fula naglar! Do not try that at home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0