Söndag!

God morgon, eller god förmiddag!

Idag är det Söndag, veckans enligt mej tråkigate dag! Hatar Söndagar, för de är bara en väntan på att det ska bli måndag! jonas jobbar idag åxå så är själv hemma hela dagen, ska strax springa ner till tvättstugan och slänga i lite tvätt, sen ska jag bädda rent, dammsuga, diska och ja..Inte allt för glamorös dag jag har framför mej!

Till mat ska jag göra något med kycklingfile, men vet inte riktigt vad det blir, får bli något som finns hemma, kanske tar en cykeltur iväg och köper lite blåbärssoppa senare! Mums!

Ska även göra supergoda cocoskakor lite senare, kanske slänger upp receptet om ni har tur! ;)

Veckan ser härlig ut! Praktik imorgon sen föräldrakurs, praktik tisdag. körlektioner på Onsdag, plus två lektioner i skolan, sen är jag ledig ända fram tills tisdag nästa vecka! Suuperskönt!

Har även planerat att i slutet av Juni, om en månad, ska vi åka ner till Valbo och köpa alla grjejer vi behöver tills bebis kommer! För sen jobbar både jag och Jonas så vi har inte en chans att hinna med de innan bebis kommer, för Jonas jobbar varje dag hela sommaren ända fram tills typ en veckan innan vi har bf, och då kan de bli lite tajt!
87 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Elina

Superfin blogg du har tjejen! hur många besökare har du i snitt per dag? :)

2011-05-29 @ 17:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0