Torsdag den 19 Maj

Fy fan vilken värk jag har i magen! Hatar mina järntabletter, blir kass i magen av dom. Måste ju få i mej järn så vete fan hur jag ska göra! Klarade knappt av att äta nå mat. Snart ska vi åka hem till emma och stefan och kolla på lite film och mysa. Få se vad de blir för film, vi står bara för att ta med hdmi sladden:) imorgon är det fredag, skönt! Har verkligen ingen motivation alls kvar känner jag, men jag måste stå ut nu dom sista veckorna. Känns som att jag lika gärna skulle kunna skriva ut mej från allt som har med skola att göra nu på en gång, men jag får trösta mej med att sen är det bara ett år kvar! Inte så jättelång tid av mitt liv precis! Helgen ska vi spendera ute i ljusne med mina systrar, sara fyller år imorgon så vi syskon ska ut och äta och sen ska jag och jonas bo med dom ute i huset hela helgen. Va ett tag sen jag träffa dom så ska bli roligt:) nu ska jag försöka få liv i jonas som däckade på sängen, vi får väll se hur bra jag lyckas med det. Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Testa Ferronol, jättebra järntillskott som jag använder och det finns på hälsokost! Det är en slags saft/medicin eller vad fan man säger. Flytande iallafall, som man dricker 15 ml per dag av. Blev rekommenderad järntabletter först när jag hade konstaterad järnbrist av läkare och fick sen höra att magen inte riktigt kommer överens med dessa tabletter och provade Ferronol istället. Grattis till bebis iallafall :)

2011-05-20 @ 15:25:30
URL: http://aforslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0