Tuesday..

Alldeles för lite tid hade jag för att blogga idag! Har varit på praktiken, sen kom Jonas och hämtade mej med nybilen, åkte hem och åt mat. Efter de åkte vi ut till Ljusne och hälsade på farfar min, fikade en liten sväng. Sen åkte vi ut till forsbacka och hälsade på Jonas farmor en sväng. Efter de vela jag testa bilen, och eftersom jag varken är 18 eller har fått körkortet än så måsta vi åka till ett bra ställe där de inte va så mycke folk. Vill ju inte bli kollad av polisen och bli av med tillståndet, skulle svida rejält just nu de. Men nyfiken på den va jag så jag måsta bara känna lite på hur den va att köra, en aning skillnad mot för volvon va de iallafall!

Imorgonbitti har jag dubbel körlektion, så jag ska försöka slänga mej i sängen och sova lite nu snart!

Känner att detta blev ett totalt meningslöst och ointressant inlägg, men har inte tid att göra nå roligare uppdateringar nu, inte på hela veckan, har fullt upp helatiden. Kanske slänger in några tidsinställda ;)




Slänger in en bild för att de inte ska bli så jävla tråkigt! Hatar inlägg utan bilder.
Denna vackra sak heter Oliv och visar oss hur man äter nudlar med pinnar,eftersom hon är kines spborde hon ju vara grym på de, men ja..ni ser ju själv!

nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0