Wtf!?

Efter maten tänkte jag och Jonas att vi skulle åka och handla upp kylskåpet med mat, så slipper vi åka och handla på typ en vecka, superskönt! De vi inte tänkte på va att vi hade fönstret öppet när vi åkte, fan solen sken ju liksom! När vi kommer ut från affären störtregnar de ju och vi åker hemåt, inser sen att vi hade fönstret öppet och lite smått panik börjar ta form. Haha skyndar hem fort som fan! Tur som vi har så hade de inte regna in! Men nu skiner solen för fullt igen!? Vad vill vädergudarna med detta!? Haha.

Nu ska jag kolla på Narnia med hjärtat mitt, bara mysa och lägga mitt huvud på hans bröst!


Kommentarer
Postat av: Tove Johansson

ja, hela jag vart genomblöt, jag var ute och gick när det börja :/

2011-05-31 @ 20:54:19
URL: http://ronjamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0