Busy busy..



Imorse fick jag och Albin besök av fyra söta tjejer o onepiece ;)

Har precis kommit hem från öppna förskolan, jävla skönt prommenadväder idag!

Hämtade även Albins fotavtryck, blev jättefint!



Albin sitter i babysittern och har väldigt seriösa sammtal med spöket Laban som hänger och dinglar framför honom, medans jag sitter och skickar iväg lite mejl och så...




Snart ska jag börja göra iordning maten tills Jonas kommer hem från jobbet. Efter maten tror jag vi åker en sväng upp till Jonas föräldrar och lånar badkaret, tänkte ta ett bad med Albin. Lite synd på ett sätt att vi bara har dusch..

Senare ska vi åka upp till nymåla och hälsa på Elin, Erik och Engla en sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0