Prommis ner på stan..

Idag tog jag med mej vagnen och Albin och prommenerade ner mot stan.
 Mötte upp Laila och lilla William på vägen. Vi gick runt i lite butiker och snackade och så, supermysigt!

Efter de så hämtade Jonas upp oss och vi åkte iväg och handlade lite. Skönt att ha mat hemma!

Nu har vi ätit hemmagjord pizza och Jonas sitter och leker med Albin medans jag kollar runt lite på datorn...





Myskillen min!


Nu ska Albin få vädra stjärten lite och ligga en stund i sitt babygym sen ska vi slå igång en film och fredagsmysa med morötter och dipp! ;)


Kommentarer
Postat av: Willes mamma:P

och det måste vi göra om tkr jag:)

2011-11-04 @ 22:01:57
URL: http://www.mammaafwilliam.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0