Taggad som fan!

Idag har jag införskaffat mej ett gymkort! :)

Så nu är jag taggad som fan! Ska bli skönt att komma igång igen. Har ju inte tränat på huuur länge som hellst. Sist jag gjorde något riktigt ansträngande va nog match ute i Ljusne. Sen fick jag reda på att jag var gravid, då blev de inge mer hockey för min del..

Har satt upp en målvikt som jag ska nå! Vill bli av med fläsket på magen och låren. Sen vill jag bygga upp mina muskler igen och komma i min kondition igen.

Kör igång på direkten med ett gympass imorgon! ;)



Var dessutom duktig och köpte frysta hallon istället för godis!

Nu ska vi kolla på nån film och käka hallon som aldrig förr!

Trevlig kväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0