18 Oktober..

Shit vad tiden gått fort, är redan typ i slutet av Oktober! Sanrt äre ju jul!
Vad hände med sommaren!? Den va ju alldeles nyss här..

Riktigt jävla höstväder är det ute också, tur man är inne och myser!

Tror jag börjar få en småförkyld grabb, han rosslar och är lite täppt i näsan, och tidigare fick jag plocka ut en grotesk snorkråka ur lillnäsan hans!




Imorgon tänkte vi ta oss en tur in till skolan och förhoppningsvis få lite gjort. Jonas har tattueringstid klockan tio så då ska jag och Albin gå upp (om vi sömntutor orkar de) och åka med in till stan.

Nu ska jag pussa upp Albin, och lite Jonas kanske...om han har tur!
Ha en mysig kväll hörrni! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0