19 Oktober...

Halloj!

Idag har jag och Albin varit på skolan en sväng. Försökte ha ett seriöst möte men de gick väll sådär när han va i närheten, haha. Vi fick iallafall lite gjort och några potentiella sponsorer.. ;)

Efter vi va klar med våran sponsorjaktså hämtade vi upp Jonas som hade varit och tattuera sig, skitsnyggt blev de! Tänkte jag skulle lägga upp bild sen, när plasten och så är borta. Längtar tills även jag får lägga mej under nålen! Men ingen brådska med det, ska amma klart först!



Älskling, fast utan tattuering på bröstet! ;)

Imorgon blir det en heldag på familjecenter! Ska till min barnmorska på efterbesök klockan tio, kolla så att all läkt bra efter förlossninge och så. Klockan ett ska vi tillbaka på babymassage och klockan tre ska vi väga och mäta Albin. Så få se om han klivit över fem kilo denhär veckan! Grabben växer värre än ogräs, haha♥

Nu blire som vanligt mys med grabbarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0