Dagliga morgonmyset..

Som sagt. ÄLSKAR att vakna och morgonmysa med lillskiten. Och eftersom han är ungefär lika trött som mig på mornarna passar det perfekt för oss att ligga och dra oss ett tag! ;)









Idag har vi städat här hemma, blev inte riktigt klar, men ny dag imorgon! ;)
Vill liksom få ordning på allt nu så man bara kan få sätta sig ner och se på det nymålade och tapetserade vardagsrummet :)

Nu sitter grabbarna mina och kollar på myth busters medans jag sitter och kikar runt lite på datan, läser lite bloggar och så.  Om ett tag ska vi slå igång en film och mysa lite. Albin ska först å en ny blöja och pyjamas, sen ska jag bädda rent och etfer de kan vi kika film!

Ha en mysfredag hörrni!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0