Idag..

Har vi igentligen inte gjort något speciellt..

Åkte in till tattueringsstudion imorse, efter de åt vi lite lunch på sibylla. Tvättade även huur myke kläder som hellst åt Albin, blir mycket bajs, dreggel och spya på hans kläder..





Älsklingar♥

Köpte även lite nya kläder åt honom idag, fyra byxor och fyra bodys! Jättefint, fast han har redan hunnit bajsa ner en av bodysarna, måste köpa andra blöjor!!



Tre av bodysarna..



Och den fjärde fick han ha på sig på en gång!

Nu på kvällen har vi varit hemma hos Emma och Stefan och hälsat på. Käkat lite glass och myst framför tvn..

När vi kom hem tog jag en skön dusch och tände lite doftljus medans grabbarna satt och kollade på tv.




¨Så det är min dag i korthet och bilder ;)


Albin ligger och sover, ska strax lägga mej jag med. Imorgon ska jag städa städa städa! Ett måste, får verkligen inte skjuta upp på det något mer nu! Och eftersom jag inte gått någon prommenad idag så måst jag gå extra långt imorgon har jag bestämt! ;)

Nattinatti!




Kommentarer
Postat av: Kusin Elin

Sötnosen då.. Saknar er.. Puss/E

2011-10-19 @ 23:29:15
URL: http://Elinnkarlsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0