Letar..



Leter efter en grå hossgardin som är 200cm lång. Verkar inte finnas någonstans alls!?

Taskigt mot oss människor med breda fönster tycker jag, haha!

Nathalie och Jeanette kom förbi med två jättefina dreggellappar till Albin tidigare idag,
en med Brynäs och en som det stod Allbin på :)

 Sen har jag legat och sovit ett bra tag med Albin. Så himla gosigt♥
Challe ringde och väckte mej så lika bra att kliva upp, man kan ju inte sova bort hela dagen!
Albin vaknr nog snart han med, jag hör hur han ligger och sträcker på sig, gopojken min.

Senare idag ska vi äta pizza med pappa och sen skulle kanske Sara komm förbi, skönt att det kommer lite folk och hälsar på så man slipper vra själv när Jonas jobbar hela dagen. Bilen har han med sig till jobbet och vagnen är det punktering på, men kan ju vara skönt med eninnedagoch bara mysa ibland åxå!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jotex har väl? :)

2011-10-31 @ 08:30:25
Postat av: Jessica

Jotex har väl? :)

2011-10-31 @ 08:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0