Nej jag har inte gått och självdött..

Har bara inte hunnit med att blogga nå i helgen :)

Igår var jag och Albin i Ljusne hela dagen och hälsade på min faster, farfar och mina systrar!

Idag började jag och Albin dagen med att ta en rejäl sovmorgon till 11, hihi å folk som säger man får mindre sömn när man skaffar barn! Men sen så sover ju våran lillskit jätteduktigt åxå. Idag har Challe varit här och vi har gjort handavtryck på Albin, inte det lättaste kan jag säga. Det slutade med att vi fick bada honom, haha! Men de va det värt för vi ska använda avtrycket i en tatuering ;) Jonas har tid på Onsdag men jag får vänta tills jag ammat klart, den som väntar på nå gott! ;)


Nu ligger plutten och sover och jag ska göra mej iordning och plocka lite här hemma, sen ska vi gå in mot stan och möta upp tjejerna. Vi tänkte äta något gott och snacka lite skit, va så länge sen ju!



Älsklingen♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0